zyl

Losin' The Love - Joy Enriquez

Sailorsheavenmusic:

*伍翊诺爬过山的人,才知道山有多高;趟过河的人,才了解河水有波涛。这个世界还有很多地方没有去过,很多美食没有吃过,很多人没有遇到,很多事情没有想明白。所以,带着初心,努力啊!简单的你,值得一个更大的世界! 

*Bluebeluga-是真的真的想嫁给你 在27岁的时候 请所有的高中同学来我们的婚礼 向他们证明我最引以为傲的爱情 告诉全世界 从校服到婚纱 从异地到异国 从青葱到白发 这一生只爱并挚爱你一个人 做你最好的伴侣 给你一生的力量只是你已经不相信我了

Losin' The Love

There are days when i regret it
这段时间我都在后悔
The things I said to you
后悔跟你说的那些话
I put my trust in no one
我没有可以相信的人
It broke my heart and i blamed it on you
我为此感到心碎 并怪罪是因为你
You were kind and oh so gentle
你是那么善良那么温柔
But I refused to see
但我拒不去看
That someone like you existed
有像你这么好的人存在
I was somewhere in denial
当你爱着我的时候
While you were loving me
我不肯相信这个事实
I cried myself to sleep last night
昨晚我哭着睡着了
When I woke up
当我醒来
There were tear stains on my pillow
枕头上满是泪痕
It hust so much to sacrifice what i gave up
我放弃了你 这是多么痛的一件事
Without you in my life
我的生命中没有了你
I will always feel lonely
我总是感到无比孤独
Losing the love
失去了
From someone like you
你给我的爱
Not a day goes by without something
时间无声流逝
Reminding me of you
不断地提醒我
The truth is that I miss you
我失去你的事实
It gets so hard not being with you
没有你陪我好辛苦
There are times when I go crazy
很多个黄昏和夜晚
In the twilight of the night
我都几近疯狂
How I long to be your woman again
我多么渴望着再做你的女人
There's pain that I hold
我心中的痛
That will not let me go
不会让我解放
I cried myself to sleep last night
昨晚我哭着睡着了
When I woke up
当我醒来
There were tear stains on my pillow
枕头上满是泪痕
It hust so much to sacrifice what i gave up
我放弃了你 这是多么痛的一件事
Without you in my life
我的生命中没有了你
I will always feel lonely
我总是感到无比孤独
Losing the love
失去了
From someone like you
你给我的爱
I don't wanna make this too hard
我不想让自己越陷越深
But I just wanna be where you are
当我真的很希望能在有你的地方
In your life, by your side, forever
永远在你的身边
I cried myself to sleep last night
昨晚我哭着睡着了
When I woke up
当我醒来
There were tear stains on my pillow
枕头上满是泪痕
It hust so much to sacrifice what i gave up
我放弃了你 这是多么痛的一件事
Without you in my life
我的生命中没有了你
I will always feel lonely
我总是感到无比孤独
Losing the love
失去了
From someone like you
你给我的爱

评论

热度(7)