zyl

I Wish You Love - 小野リサ

小豆之家:

I wish you bluebirds in the spring
我愿你听见知更鸟在春日歌唱
to give your heart a song to sing
将你心底的旋律谱写成行
And then a kiss but more than this
给你一个轻柔的吻 但更多的是
I wish you love
我愿你拥有爱情
And in July a lemonade
七月酷暑中冰凉的柠檬水
to cool you in some leafy glade
让清风穿过树荫繁茂的林地

I wish you health and more than wealth
我愿你健康且富足 但更多的是
I wish you love
我愿你拥有爱情
My breaking heart and I agree
你打碎了我的心 而我也明了
that you and I could never be
我们之间没有未来
So with my best my very best
所以带着我最好的祝愿走下去吧
I set you free
我给你自由
I wish you shelter from the storm
我愿你在风暴中找到栖身之地
A cozy fire to keep you warm
在温暖的炉火旁安然憩息
But most of all
但最重要的是
when snowflakes fall
当冬雪飘零的时候
I wish you love
我愿你找到爱情


My breaking heart and I agree
你打碎了我的心 而我也明了
that you and I could never be
我们之间没有未来
So with my best, my very best,
所以带着我最好的祝愿走下去吧
I set you free
我给你自由
I wish you shelter from the storm
我愿你在风暴中找到栖身之地
A cozy fire to keep you warm
在温暖的炉火旁安然憩息
But most of all
但最重要的是
when snowflakes fall
当冬雪飘零的时候
I wish you love
我愿你找到爱情
when snowflakes fall
当冬雪飘零的时候
I wish you love
我愿你找到爱情
when snowflakes fall
一年将尽
I wish you love
前方仍有人驻足等待
when snowflakes fall
和着纷飞的雪舞
I wish you love
尽情地去爱吧

小豆之家敬上!

评论

热度(16)