zyl

Love Song - Tesla

存档灵魂:

Love Song
爱之歌


【歌词】


So you think that it's over,
Say your love has finally reached the end.
Any time you call, night or day,
I'll be right there for you if you need afriend.
It's gonna take a little time.
Time is sure mend your broken heart.
Don't you even worry, pretty darlin’.
I know you'll find love again. Yeah.
就此认为一切都结束,
说你的爱也走到尽头
只要你一个电话,无论白天或黑夜
我立刻到你身旁,如果你需要一个朋友
忘记需要一些时间
时间能愈合破碎心
你不必去烦恼,亲爱的
我知道你会再次找到爱,一定的。

Love is all around you.
Love is knockin' outside the door.
Waitin' for you is this love made just for two
Keep an open heart and you'll find love again, I know.
爱一直围绕在你身旁
爱一直在叩响你的门
爱将你等待,只为二人守候
敞开你心扉,你会再次发现爱,相信我。

Love will find a way.
Darlin', love is gonna find a way,
Find its way back to you.
Love will find a way.
So look around, open your eyes.
Love is gonna find a way.
Love is gonna, love is gonna find a way.
Love will find a way.
Love's gonna find a way back to you, yeah,
I know. I know. I know.
爱有方向
亲爱的,爱注定有方向
爱一定会重归你心
爱有方向
所以看看身旁,睁开你的眼睛
爱有方向
爱注定,爱注定有方向。
爱有方向
爱一定会重归你心,没错
我知道,我知道,相信我。


评论

热度(10)