zyl

The Diary Of Jane - Breaking Benjamin

我也想呐喊

小豆之家:

If I had to
如若必须
I would put myself right beside you
我愿永生与你相伴
So let me ask
因此我便要问
Would you like that?
你中意如此现状吗
Would you like that?
你愿意一直如此吗
And I don't mind
我认为不足为意

If you say this love is the last time
即使从你口中道出这是最后一次
So now I'll ask
因此我便要问
Do you like that?
你中意如此现状吗
Do you like that?
你愿意一直如此吗
NO!!
不!!!

Something's getting in my way
某些事情挡住了我前进的道路
Something's just about to break
某些事物快要被销毁
I will try to find my place in the diary of Jane
我试着在简的日记中找回迷失的自我

So tell me how it should be
因此请告诉我如何是好

Try to find out what makes you tick
如何才能让你铭记于我
As I lie down
当我倒下时
Sore and sick
这种感觉百般折磨着我
Do you like that?
你希望如此吗
Do you like that?
你心中真的希望如此吗
There's a fine line between love and hate
这是一条分割开爱与恨的界线
And I don't mind
我认为不足为意
Just let me say that I like that
请允许我说出
I like that
我很喜欢这样
Something's getting in my way
某些事情挡住了我前进的道路
Something's just about to break
某些事物快要被销毁
I will try to find my place in the diary of Jane
我试着在简的日记中找回迷失的自我
As I burn another page
当我烧尽了另外的纸页时
As I look the other way
我找到了其他的道路
I still try to find my place in the diary of Jane
我试着在简的日记中找回迷失的自我
So tell me how it should be
因此请告诉我如何是好

Desperate' I will crawl
孤注一掷 我将缓缓前行
Waiting for so long
我等待了这么久
No love' there is no love
毫无生气

Die for anyone
死神将会夺走每个人的生命
What have I become
现在的我变成了何种样子
Something's getting in the way
某些事情挡住了我前进的道路
Something's just about to break
某些事物快要被销毁
I will try to find my place in the diary of Jane
我试着在简的日记中找回迷失的自我
As I burn another page
当我烧尽了另外的纸页时
As I look the other way
我找到了其他的道路
I still try to find my place
我试着在简的日记中找回迷失的自我
In the diary of Jane
我试着在简的日记中找回迷失的自我

小豆之家敬上!

评论

热度(7)