zyl

Need You (Syd Remix) - Syd、Ember Island

小豆之家:

Lights gone out
灯火渐渐熄灭
But I have no fear
但我并不害怕这黑暗
You are closing now
你渐渐远去
And stars appear
周围的天空,星光开始闪现
We climbed so high
我们爱得过了火
A hundred years
现在好似隔着千万光年

So don't look down
别害怕
Just follow me
跟我一起离开
Leading on a photograph
循着地图,去到天边
And our memories
那些褪色的记忆
They come alive
开始鲜活起来
Lead me down your leaving out of my mind
牵着我的手吧,我感觉你似乎正在一点点消失于我的脑海
Love
亲爱的
Say you still need me
我想听你说,你还需要我在身边
Cause I still need you
因为我还需要你陪在我身旁
Say you still need me
我想听你说,你还需要我在身边
I, say you still need me
我想听你说,你还需要我在身边
I, Cause I still need you
因为我还需要你陪在我身旁
I, say you still need me
我想听你说,你还需要我在身边
I, Cause I still need you
因为我还需要你陪在我身旁
Say you still need me
我想听你说,你还需要我在身边

小豆之家敬上!

评论

热度(20)